Strategie

Ons mission statement

Facilicom kernwaarden

Facilicom is toonaangevend in dienstverlening. Met betrokken professionals bieden we een steeds breder dienstenpakket aan. Met oog voor detail bieden wij effectieve oplossingen, hebben wij aandacht voor de mens en zijn betrokken bij maatschappij en milieu. We kunnen op ieder terrein een passende oplossing bieden.

Facilicom heeft als basisdoelstelling het bieden van continuïteit en toegevoegde waarde aan medewerkers, klanten en aandeelhouders.

De marktpositie

Facilicom is een professionele partner die de ambitie heeft om met elke activiteit te behoren tot de top vijf in zijn markt. Hierdoor kunnen we goede oplossingen bieden, initiatieven nemen en inschrijven op alle belangrijke uitvragen in de markt. Om de bedrijven van Facilicom sterk te profileren, houden we het aantal merken beperkt. We dragen daarnaast nadrukkelijk de signatuur van Facilicom uit om de kracht van de groep te benadrukken.

Onze strategie

Facilicom streeft naar een gemiddelde groei van 6% per jaar. Zo blijven wij een inspirerend en toonaangevend bedrijf om mee en voor te werken. Deze groei behalen we in onze huidige facilitaire markten, maar ook door nieuwe activiteiten op te starten of daarin te participeren. 

Kernwaarden

Om het gedrag van ons management te sturen zijn er kernwaarden geformuleerd die zorgen voor een eigen identiteit van onze organisaties en onze mensen. Ze bepalen waar we voor staan, waar we in geloven, wat ons verbindt en wie we willen zijn. Zij functioneren als het ware als ethisch kompas en zijn de kern van de bedrijfscultuur binnen onze onderneming. 

Oprechte aandacht voor klanten

In tijden van economische tegenslag en krimpende budgetten speelt prijs een belangrijke rol. Tegelijkertijd zien we dat klanten, naast het inkopen van standaarddiensten, oprechte aandacht vragen voor hun wensen en behoeften. Zij kijken bovendien niet alleen meer naar de ingekochte dienst zelf, maar ook naar de manier waarop deze wordt geleverd. Om die reden zijn we een hostmanship programma gestart om de organisatie nog klantgerichter te maken.