White paper "Zeg het met een smiley"

13 december 2016

Meten is weten. Maar de manier waarop we vandaag klanttevredenheid meten is niet altijd even sexy. In deze paper delen we graag onze ervaringen met de Happy or not zuil, die Facilicom Facility Solutions in 2015 voor het eerst introduceerde. 

Cover white paper "Zeg het met een smiley"

Herinnert u zich de laatste keer dat u met een brede glimlach een ellenlange enquête invulde of dat u enthousiast werd toen een telemarketeer u opbelde? Allicht niet. Om het meten van klanttevredenheid echter aangenamer en efficiënter te maken, zet Facilicom Facility Solutions sinds 2015 Happy or not zuilen in. Het is een simpel, maar geniaal concept waarbij bezoekers vragen kunnen beantwoorden aan de hand van smileys.

Benieuwd naar de toepassingen en de vele voordelen van dit systeem? Lees dan meer in onze white paper "Zeg het met een smiley" via deze link http://bit.ly/2gCtkOg.